گفتن روزی یک شات قهوه موردی نداره
ضربان قلب بچه رو تند میکنه خوب نیست کافئین
من الان که رفتم ۸ ماه دیروز گود دی با شیر خوردم برا اولین بار
بنظرم نخور
میشه خورد من از اول بارداری قهوه رقیق میخورم با شیر از دکتر و ماما و چند جی بی تی هم پرسیدم هیچ ایرادی نداره اگر زیاد نخورید
میشه بخوری
میشه خورد
روزی در حد یه دابل اسپرسو هم میشه
ولی همون نسکافه یا کاپوچینو بخور ک کافیینش حیلی کمه
منم میگرنی هم گرفتنی میخورم مطمئنا ضررش از سردردم کمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.