۷ پاسخ

گفتن روزی یک شات قهوه موردی نداره

ضربان قلب بچه رو تند میکنه خوب نیست کافئین

من الان که رفتم ۸ ماه دیروز گود دی با شیر خوردم برا اولین بار

بنظرم نخور

میشه خورد من از اول بارداری قهوه رقیق میخورم با شیر از دکتر و ماما و چند جی بی تی هم پرسیدم هیچ ایرادی نداره اگر زیاد نخورید

میشه بخوری

میشه خورد
روزی در حد یه دابل اسپرسو هم میشه
ولی همون نسکافه یا کاپوچینو بخور ک کافیینش حیلی کمه
منم میگرنی هم گرفتنی میخورم مطمئنا ضررش از سردردم کمتره

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری