۳ پاسخ

من سرما خوردم دکترم گفت فقط استامینوفن ساده ۳۲۵ و دیفن هیدرامین میتونی بخوری
فقط استامینوفن ساده باشه کدئین نباشه

اره ۳۲۵بخور

اره ميتوني

سوال های مرتبط

مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاماهان وتودلی مامان آقاماهان وتودلی هفته هفدهم بارداری