بچه ها سردرد داره منو میکشه میتونم استامینوفن ساده ۵۰۰ بخورم؟

۱۳ پاسخ

استامینفون ۳۲۵ ساده بخور
کدیین نداشته باشه ها

عزیزم برو درمانگاه بگو دستگاه اکسیژن به مدت ۱۵ دقیقه بزارن رو صورتت نفس بکشی خوب میشی من خودم میگرن دارم فقط اینطوری خوب میشم

۳۲۵ بخور

آره من شبا پادرد شدید دارم دکتر برام استامنیفون ۵۰۰ نوشت گفت مشکلی نداره

نه فقط ۳۲۵ مجازه

من که امشب دکتر بودم به خاطر سرما خوردگی دکتر استامینوفن ۵۰۰داده هر۶ساعت نخوردم ولی نمیدونم بخورم یا نه

دکتر به من ۵۰۰ داد گفت میتونی بخوری

بله
منم اوایل بارداری خیلی سردرد میگرفتم دکترم گفت مشکلی نداره

والا دیشب منم اینطورشدم سردرد شدید افتضاح چیزی نخوردم ویکس زدم ب سرم اب گلاب خوردم

اب خنک بخور سرتو ببند رو چشاتم بگیره برو تو ی اتاق تاریک بخواب از مسکنم بهتره

اره فقط یبار در ماه میتونی

استامنیفن۳۲۵ مال بارداراس بخور

اره منم تازع خوردم

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری