منم از سردرد میمردم اما نمیخوردم
من واسه دندون دردم رفتم دندونپزشکی استامینوفن ۵۰۰ داد به دکترمم گفتم گفت بخور اشکال نداره مجازه
کامل هم میتونی بخوری دکتر بمن داد....تازه چقد تاکید کردم ک حساسم و مشکلی نبا شه گفت میتونی بخوری پزشک زنان هم گفت اوکیه
من دیروز داشتم از سردرد جون میدادم اسهال استفراغ شدیدم بودم ...ی استامینوفن ۳۰۰ خوردم
امروزم باز سردرد بودم ی استامینوفن خوردم
چون میگزن دارم نمیتونم تحمل کنم میمیرمو زنده میشم
استامینوفن ۳۲۵ بخور
وای من دیروز از دندون درد داشتم میمردم دکترم گفت استامینوفن ساده 325مجازه ولی هیجا پیدا نکردم داشتم میمردم 500گرفتم یبار 7 شب خوردم یبار 1 شب که آخر از درد خوابم برد دیگه حالا نمیدونم 500 ضرر داره یا نه که ایشالا نداشته باشه خیلی درد داشتم😂😂
نه تحمل کن
مایعات زیاد بخور شاید از افت فشار یا فشار بالا باشه چای کم رنگم زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.