استامینوفن ساده ۵۰۰ رو نصف کنم میشه بخورم؟؟سرم داره میترکه

۸ پاسخ

منم از سردرد میمردم اما نمیخوردم

من واسه دندون دردم رفتم دندونپزشکی استامینوفن ۵۰۰ داد به دکترمم گفتم گفت بخور اشکال نداره مجازه

کامل هم میتونی بخوری دکتر بمن داد....تازه چقد تاکید کردم ک حساسم و مشکلی نباشه گفت میتونی بخوری پزشک زنان هم گفت اوکیه

من دیروز داشتم از سردرد جون میدادم اسهال استفراغ شدیدم بودم ...ی استامینوفن ۳۰۰ خوردم
امروزم باز سردرد بودم ی استامینوفن خوردم
چون میگزن دارم نمیتونم تحمل کنم میمیرمو زنده میشم

استامینوفن ۳۲۵ بخور

وای من دیروز از دندون درد داشتم میمردم دکترم گفت استامینوفن ساده 325مجازه ولی هیجا پیدا نکردم داشتم میمردم 500گرفتم یبار 7 شب خوردم یبار 1 شب که آخر از درد خوابم برد دیگه حالا نمیدونم 500 ضرر داره یا نه که ایشالا نداشته باشه خیلی درد داشتم😂😂

نه تحمل کن

مایعات زیاد بخور شاید از افت فشار یا فشار بالا باشه چای کم رنگم زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد