سرم داره میترکه استامینوفن کدئین اشکال نداره بخورم؟

۶ پاسخ

استا ۵۰۰ بخور منم سر درد داشتم خوردم خوبم کرد

ساده 325بخور
گلابم خوبه یکم با آب قاطی کن بخور
آب سردم زیاد بخور زود خوب میشی

ساده باید بخوری

کدیین نخور
معمولی بخور
۳۲۵ یا ۵۰۰ اشکال نداره

استامینوفن ساده فقط میتونی بخوری

فقط استا ساده ۳۲۵

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد