۱۱ پاسخ

بله استامینوفن ساده ۳۲۵

ساده ۳۲۵

سعی کن زیاد قرص نخوری بهتره . اما مجازه استامینوفن ساده

اره میتونی اما عادت بده خودتو نخوری بهتره تا جایی که میتونی بگو یکی سرت رو ماساژ بده ویکس بزن خیلی خوبه

آره،خانما ۵۰۰هم مشکلی نداره میدن دکترا

اره

بله عزیزم ساده ۳۲۵

دکتر گفت 325 مشکلی نداره

اره استامینوفن۳۲۵ میتونی

آره ۳۰۰ بدون کدئین بخور
سعی کن اصلا تا آخر عمرت ۵۰۰نخوری

منم دندون درد دارم میشه خورد؟

سوال های مرتبط

مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری