خانما استامینوفن کدئین اشکال داره بخوریم ؟!

۷ پاسخ

اصلا نخور

کدئین که اصلااا
اگه دیگه غیرقابل تحمله میتونین استامینوفن ساده بخورین ولی همونم نخورین به صلاحه

اره فقط ساده میتونی بخوری

بله عزیزم
اگه سردرد داری با شال محکم ببند سرتو و تحمل کن این سردردا موقتیه خوب میشه منم داشتم تو هفته های شما

بله اشکال داره ، حتی تو کشور آمریکا مصرف استامینوفن ساده هم ممنوع شده توی دوران بارداری چون باعث بیش فعالی میشه ، کدئین ک خودش مخدره

کدئین در اصل مواد مخدره دیگه.بله.....من شنیدم استامینوفن خالی باید باشه

استامینوفن خالی باید مصرف شه کدئین به هیچ انواع ممنوع

سوال های مرتبط

مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خدا داده مامان خدا داده هفته بیست‌وهفتم بارداری