عزیزم تو هرچی باید زیاد نخوری بخور ولی زیاد ن
من تو فریزر شاه توت داشتم
تا دلت بخواد خوردم، یعنی خیلی خوردم
ولی دیگه نمیدونم مشکل آوره یا نه
ان شاء الله که چیزی نمیشه
منکه خییییلی خوردم😐
مگ اومدن؟ ترش دلم میخواد؟
من خیلی خوردم. بخور بابا خبری نی
نه مشکل نداره
قدیمیا میگن خوب نیس بچه غشی میشه
منم خیلی دوس دارم ولی چون خیلیا میگن نخور منم نمیخورم
نه عزیزم نخور میگن سقط اوره . من یبار خوردم خیلی بالا اوردم . بهتر احتیاط کنی
منم این مدت خیلی زیاد خوردم از کسی نشنیدم بگه برای خانم حامله بده اما تو گهواره دیدم یه نفر نوشته خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.