سلام مگه توت سیاه اشکال داره بخوریم

۹ پاسخ

عزیزم تو هرچی باید زیاد نخوری بخور ولی زیاد ن

من تو فریزر شاه توت داشتم
تا دلت بخواد خوردم، یعنی خیلی خوردم
ولی دیگه نمیدونم مشکل آوره یا نه
ان شاء الله که چیزی نمیشه

منکه خییییلی خوردم😐

مگ اومدن؟ ترش دلم میخواد؟

من خیلی خوردم. بخور بابا خبری نی

نه مشکل نداره

قدیمیا میگن خوب نیس بچه غشی میشه
منم خیلی دوس دارم ولی چون خیلیا میگن نخور منم نمیخورم

نه عزیزم نخور میگن سقط اوره . من یبار خوردم خیلی بالا اوردم . بهتر احتیاط کنی

منم این مدت خیلی زیاد خوردم از کسی نشنیدم بگه برای خانم حامله بده اما تو گهواره دیدم یه نفر نوشته خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری