اگه توت سفید منظورته که میگن به شدت گرمه و انقباض رحم میاره.منم نمیدونستم امروز بهم گفتن.منم خوردم تو این هفته
عزیزم قدیمیا بمن میگننخوری باعث میشه بچه غشی بشه
دیدی گریه میکنن نفس کم میارن صورتشون سیاه میشه
میگن هرکی خورده بچش اینجوری شده
ولی من قبول ندارم این حرفارو
چرا بقیه نمیزارن پس من بخورم فک کنم بخاطر تهوع باشع
مامانا ی گروه زدیم همه خانومن اگه دوس داشتین ب ایدیم تو روبیکا پی ام بدید @Negin_mirzaeiiii
🕊️🍒🤰🏻
زیادی نخورچون باعث حالت تهوع میشه
نه گلم نوشجان
نه عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.