خانوما توت که عیب نداره بخوریم تو بارداری؟؟

۷ پاسخ

اگه توت سفید منظورته که میگن به شدت گرمه و انقباض رحم میاره.منم نمیدونستم امروز بهم گفتن.منم خوردم تو این هفته

عزیزم قدیمیا بمن میگن‌نخوری باعث میشه بچه غشی بشه
دیدی گریه میکنن نفس کم میارن صورتشون سیاه میشه
میگن هرکی خورده بچش اینجوری شده
ولی من قبول ندارم این حرفارو

چرا بقیه نمیزارن پس من بخورم فک کنم بخاطر تهوع باشع

مامانا ی گروه زدیم همه خانومن اگه دوس داشتین ب ایدیم تو روبیکا پی ام بدید @Negin_mirzaeiiii
🕊️🍒🤰🏻

زیادی نخورچون باعث حالت تهوع میشه

نه گلم نوشجان

نه عالیه

سوال های مرتبط

مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری