خانوما من معدم درده یکم عرق نعنا بخورم عیب نداره؟؟
#بارداری

۸ پاسخ

ن من همش میخورم یه تیکه

عرق نعنا درد معده رو بدتر میکنه

اصلاااا عرق نعنا نخور من خورده بودم معدم زخم شده بود دکتر متخصص معده هزار تا حرف بارم کرد

اره اگه خیلی تنده با یذره اب قاطی کن بخور

من همیشه میخورم

اگر از عرقش مطمعنی که خوبه میتونی بخوری من میخوردم و‌میخورم اما قرص فاموتیدن ۴۰ خیلی بهتر اروم‌میکنه معدمو بازم از دکترتون بپرسین

نه عزیزم بخور

میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیاس و نفس مامان مهیاس و نفس هفته بیست‌ویکم بارداری