خانما معده درد دارم عرق نعنا بخورم عیب دار

۷ پاسخ

نه مشکلی نداره اندازه یه قاشق غذاخوری بخور

نه بخور منم چند بار خوردم

منم مشکل معده دارم هروقت احساس سنگینی کنم میخورم ی قاشق داخل ی لیوان اب

من تقریبا هرروز میخورم خیلیم جواب میده بنظرم از قرص معده اینا خیلی بهتره که

من استفاده میکنم برا معده درد

من زیاد میخورم

عرق نعنا ب شدت بده نخوری اصلا میگن خیلی اگ واجب بود تو نصف یا یه لیوان آب فقط چند قطره عرق نعنا مجازی همونم تا حد امکان نباید خورد

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ ماهگی