نه مشکلی نداره اندازه یه قاشق غذاخوری بخور
نه بخور منم چند بار خوردم
منم مشکل معده دارم هروقت احساس سنگینی کنم میخورم ی قاشق داخل ی لیوان اب
من تقریبا هرروز میخورم خیلیم جواب میده بنظرم از قرص معده اینا خیلی بهتره که
من استفاده میکنم برا معده درد
من زیاد میخورم
عرق نعنا ب شدت بده نخوری اصلا میگن خیلی اگ واجب بود تو نصف یا یه لیوان آب فقط چند قطره عرق نعنا مجازی همونم تا حد امکان نباید خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.