خانما توت فرنگی تو بارداری مشکلی نداره

۱۴ پاسخ

من از اول بارداری ویارم توت فرنگی بود
خیلییییییییییی خوردم تا همین الانم که می‌خورم
چه ضرری ؟

نه عزیزم من که خیلی میخورم
خیلی دوست دارم تاحالا هم چیزی نشده

آخ خواهر من کجا دیدی میوه ضرر داشته باشه😐😂 میوه خودش ی ویتامینه برا جنین ی مکمل ب حساب میاد

من تو کل این 7 ماه هر هفته خوردم هفته ای 2 یا 3 کیلو می‌گیرم و تو دو سه روزم میخورمش خیلی دوست دارم

من انقد خوردم ک خیلی هم خوبه فعلا بچه م نیومده ببینم قشنگه یا چی🤣

نه خیلی مفیده روزی ۱۰تابخور زیاده‌روی نکن ویتامین cداره فک کنم

نه میگن خیلی خوبه منم زیاد میخورم

واقعا این سوالای مسخره رو چجوری میپرسین 😂😂این همه استرس داغونت می‌کنه دختر

نه من خیلی زیاد میخورم
فقط اسهال میگیری 😂🤭

من که خیلی میخورم دوس دارم

نه بابا خوبه بخور

نه اتفاقا خیلی هم خوبه

نه من یکی ۲ بارخوردم باز نمیدونم
ولی میگن خیلی خوبه برای زیبایی اینا

نه من خیلی میخورم خوبه

سوال های مرتبط

مامان رستا🐣 مامان رستا🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرام مامان پسرام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد