من از اول بارداری ویارم توت فرنگی بود
خیلییییییییییی خوردم تا همین الانم که میخورم
چه ضرری ؟
نه عزیزم من که خیلی میخورم
خیلی دوست دارم تاحالا هم چیزی نشده
آخ خواهر من کجا دیدی میوه ضرر داشته باشه😐😂 میوه خودش ی ویتامینه برا جنین ی مکمل ب حساب میاد
من تو کل این 7 ماه هر هفته خوردم هفته ای 2 یا 3 کیلو میگیرم و تو دو سه روزم میخورمش خیلی دوست دارم
من انقد خوردم ک خیلی هم خوبه فعلا بچه م نیومده ببینم قشنگه یا چی🤣
نه خیلی مفیده روزی ۱۰تابخور زیادهروی نکن ویتامین cداره فک کنم
نه میگن خیلی خوبه منم زیاد میخورم
واقعا این سوالای مسخره رو چجوری میپرسین 😂😂این همه استرس داغونت میکنه دختر
نه من خیلی زیاد میخورم
فقط اسهال میگیری 😂🤭
من که خیلی میخورم دوس دارم
نه بابا خوبه بخور
نه اتفاقا خیلی هم خوبه
نه من یکی ۲ بارخوردم باز نمیدونم
ولی میگن خیلی خوبه برای زیبایی اینا
نه من خیلی میخورم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.