خانما دوغ میخورید تو بارداری؟ گازدار باشه عیب نداره؟

۱۲ پاسخ

من والا بیشتر گازدار خوردم

من از اول عاشق دوغم😋
ولی گاز دار نمیخورم
کلا غذا با دوغ بهم میچسبه

من دوغ خیلی دوست دارم ولی بیشتر بدون گاز

من عاشقشم باهاش آبدوغ خیار هم درست میکنم گازدار من خوشم نمیاد وگرنه ضرری نداره

بچتون پسره دوغ میخورین؟من سر بارداری اولم که دوقلو بود شدیدن علاقه به دوغ و بادمجون داشتم حالا نمیدونم برای دختره بود یا پسرم

نه اشکال نداره ولی روزهایی که سونو داری نخور چون شکمت پر نفخ سونو مشخص نمیکنه.دوغ باعث میشه بچه همش خواب باشه

من باید گاز دار باشه بخورم

فقط آبعلی

یه عااااااالمه خوردم بدون گاز

نه بالا بخور

من هرروز گازدار میخورم

بله من اوایل بارداری عاشق دوغ بودم و مشکلی نبود الان هوا سرده مراقب باش سردی نگیری
درباره گاز دار بودن هم سعی کن زیاد نخوری ولی ۱ لیوان اینا فکر نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی