خانما دوغ گازدار ضرر داره تو بارداری؟

۵ پاسخ

من نوشابه گاز دارشم خوردم چه برسه به دوغ😂

وای ویار منه ، فقط کم بخور حالتو بد نکنه

من دو سه بار اوایل که تهوع داشتم خوردم
ولی فشارم می‌افتاد

ترجیحا نوشابه نخورین

دوغ هم چون نمک پنهان داره همین طور
به خطر فشار خون بارداری می گم

ولی کم عیبی نداره

به من گفت گازدار نوشیدنی نخور کلا

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری