۷ پاسخ

نه عزیزم اشکالش چیه نوش جونت من روزی یه لیتر میخورم 😂😂

۳ ماه اول تنها چیزی که ویار بود دوغ آب علی بود

من عاشقشم ولی کم می خورم شاید ماهی یک بار
چون نمک داره باعث ورم می شه و شاید روی فشارت اثر بزاره

نه من انقد میخورم دیوونشم😂♥️

دوغ که دوغه گازم که هواعه چیش ضرر داشته باشه؟😂😂😂😂😂😂

نه چه اشکال داره

نه عزیزم چ اشکالی

سوال های مرتبط

مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری