من هر روز میخورم چون ترش هست خیلی میچسبه
من سر دخترم ۱۹ تا شل ابعلی خوردم با اون میتونستم ی لقمه غذا بدم پایین
هیچی نمیشه بخور
فقط پاستوریزه باشه
بخور که ویارت رفع بشه نصف لیوان چیزی نمیکنه
من ک هر روز میخورم خدا رحمکنه😆🤷🏻♀️
والا منکه میخورم حالت تهوعمم کمتر میکنه
من که میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.