۷ پاسخ

من هر روز میخورم چون ترش هست خیلی میچسبه

من سر دخترم ۱۹ تا شل ابعلی خوردم با اون میتونستم ی لقمه غذا بدم پایین

هیچی نمیشه بخور‌
فقط پاستوریزه باشه

بخور که ویارت رفع بشه نصف لیوان چیزی نمیکنه

من ک هر روز میخورم خدا رحم‌کنه😆🤷🏻‍♀️

والا منکه میخورم حالت تهوعمم کمتر میکنه

من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری