نه اشکال ندارد عزیزم اما زیاد نخور که شکم درد میگیری
نه بابا
با کشک قاطی کن بخور خیلی خوشمزه میشه
نفخشو بگیری عالیه هم برا خودت هم جنین
نفخشو بگیری هیچ مشکلی (گوارشی )نداره و خیلی هممفیده
عالیه عزیزم
نفخشو بگیر بپز
نه خیلیم مفیده، پروتئین داره.
نه عزیزم بخور نشو جون
اتفاقا خیلیم مفید و خوبه برات
من حاملگی اولم عاشق نخود آبپز بودم و خیلی خوردم
از شب قبل با آب نمک بذار بخیسه بعد بپز بخور
اشکال که نداره
ولی تا صبح م ی گ و ز ی عزیزم
چرا اشکال داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.