خانما شنگ‌وشیره اشکال ندارع بخورم؟

تصویر
۱۵ پاسخ

شما شنگ و با شیره میخورین ؟ما با نمک و ابغوره

با ابغوره یا ابلیمو و نمک یچیز دیگه اس🤩

باشیره خوشمزس مگه؟؟ما معمولا با ابغوره میخوریم

منم تو باغچه حیاطم در اومده انقد میخورم میترسم ضرر داشته باشه

من چند روز پیش با نمک و سرکه خوردم😅

چيه؟؟

باشیره خوبه دل دردنمیگیری چون بارداری احتیاط کن زیاد نخور

فقط با نمک میچسبه بخور نوش جونت خیلیم خوشمزه اس

این دقیقا کدوم گیاهه ؟اسم فارسیش چیه ؟شبیه پیازچه یا تره هستش

سلام عزیزم شنگ چیه؟طعمش چجوریه؟

چرا من تا حالا اسمشو نشنیدم ؟ چ مزس

من با ابغوره میخورم عالیه😋😋

با سرکه بخور خیلی حال میده 🤤👌🏼

من دوروزه دارم میخورم با آبغوره

بخود من همچین میخورم ک

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری