مامانا تن ماهی کمی بخورم با برنج اشکال ندارع؟

۹ پاسخ

وای ن نخور من چن روز پیش خوردم داشتم میمردم از معده درد راهی بیمارستان شدم

من میخورم

بخور

عزیزم یکم بخور ولی زیاد ن آخه میگن تن ماهی جیوه داره

من ۱۰ سال مدیر کنترل کیفیت کنسرو سازی بودم.
انواع کنسرو.
ببین خود کنسرو به خودیِ خود هیچ ضرری نداره . چون ماهی بخارپز میشه ، روغنش گیاهیه و نمک استاندارد داره و طبق فرایند کنسرواسیون تولید میشه نگهدارنده نداره ، بقیه چیزها باور غلطه متاسفانه.

کنسروها را معمولاً حدود ۲۰ دقیقه در آب جوش می‌گذارند تا چند هدف تأمین بشه.
کاهش خطر بوتولیسم: اگر قوطی آسیب دیده یا فرایند تولید مشکل داشته باشه، سم باکتری عامل بوتولیسم در اثر جوشوندن غیرفعال می‌شه.
۲.از بین بردن آلودگی‌های احتمالی روی درِ قوطی.
۳.گرم شدن کامل محتویات و بهبود طعم و بافت غذا.
پس. حتما قوطی سر و ته بسته ۲۰ دقیقه باید بجوشه.
کارخونه معتبر باشه که ماهی مورد استفاده ش ماهی با کیفیتی باشه

اگه کارخونه با کیفیت باشه لاک داخلیِ قوطی که معمولا کِرِم رنگه هم لاک مناسبیه . لاک مناسب باعث میشه ماهی با قوطی در تماس مستقیم نباشه و فلزات سنگین نداشته باشه.

نه نخور ضرر داره گلم

دکتر من که گفتم نباید اصلا بخورم

نه بخور نوش جان

نه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجوی ناز من مامان جوجوی ناز من ۹ ماهگی
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری