خانوما من میتونم تن ماهی با برنج بخورم؟

۱۹ پاسخ

بله میتونید تن ماهی بابرنج بخوری بعدش یکی چای نبات بخو

من خیلی وقت بود هوس کرده بودم ولی بالاخره دیروز سبزی پلو درست کردم با کنسرو ماهی خوردم با یکبار دوبار چیزی نمیشه

با یکی دوبار هیچی نمیشه اینقدر خودتون رو نترسونید هرچیزی زیاده روی بشه مشکل ساز میشه من دیشب خوردم الان سالمم خداروشکر

نه کنسرو نخور کلا

زیادش خوب نیست یه بار و درحد رفع هوش مشکلی نداره

نه ضرر داره دکترم گفت حتی دلتم خواست نخور روی مغز و قلب بچه تاثیر میذاره هم جیوه داره هم کنسروه

من که دوبار خوردم تا الان .ولی خب جیوه داره بهتره نخورد .

در حد ماهی یکی دو بار مشکلی نداره

تن و کنسرو نخور

پس کلا ولش کن نمیخورم به ریسکش نمی ارزه

ماهی بدون جیوه بخری بهتره
هم خاصیتش بیشتره

یکبار مشکلی نداره ولی زیاد نخور

تن ماهی جیوه داره میگن خوب نیس اصلا

اره نوش جون…فقط زیاذ نخور منظورم اینه ک دو سه ماهی یبار

ن تن ماهی خوب نیست کنسرو کلا خب نیتس

نه تن ماهی جیوه داره

نه غذاهای کنسروی نباید بخوری

من از اول بارداری هوس کردم هنوز نخوردم🥲

نه تن ماهی جیوه داره خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان ناز بالالار مامان ناز بالالار ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی