شام تن ماهی خوردم هیچی نداشتیم مجبور شدم با برنج بخورم 🥴

۹ پاسخ

نوش جونت عزیزم چیزی نمیشه نگران نباش

اخ چقدر دلم لک زده واسه تن ماهی😂

نوش جونت بابا
منکه میخورم

منم امروز بعد از ۷ ماه خوردم توکل بخدا کردم و خوردم خیلیییی دلم میخواست راستش

نوش جونت . منم هوس کردم 😍

نوش جون، هرچی میخوری با حال خوب بخور عزیزم.مگه رژیم اعیانی باید داشته باشیم😁

نوش جونت من هفته ای ۲بار میخورم

نوش جونت
اینقدر سخت نگیر

نوش جان😅👌

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوی ناز من مامان جوجوی ناز من ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد