نخوری بهتره دکتر من گفته نخورم
من که تاحالا خیلی خوردم خداروشکر چیزیم نشد بخور زیاد نخور
منممیخورم . تو نت خوندم میگ هفته ای بیشتر از دوبار نخورین😐😐
من ماهی اگ یبار بخورم دیگهوسه و راحت
اگ نخوری بهتره میگن جیوش خیلی زیاده خودم ک خیلی دلم میخاد
والا من که باردار شدم فهمیدم ضرر داره نخوردم وگرنه خواهرام همیشه میخوردن اونم میجوشوندن یدونه کاملشو صبحونه میخوردن پنج تا بچه ها هم سالمن هیچی نشده والا
واسه سه ماه اول میگن بده،بعدش مشکلی نداره
نه نخور ارزش نداره
منکه نخوردممیگن خوب نیست
بهتره مواد کنسروی نخوری چون مواد نگه دارنده داره
من خوردم یکبار
اگخیله وقته نخوردی بخور
اگه نخوری خب بهتره ولی فک نکنم با یه بار اونم کم مشکل پیش بیاد
والله من خالم ٩ ماهه بارداريش همش ميخورد هيچيم نشد الان ميگن بده
بخور بابا چيزي نميشه😬
والا میگن خوب نیست ولی من دو بار هوس کردم با سیب زمینی سرخ کردم خوردم بچم خداروشکر سونو ازمایشش سالمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.