والا من تا الان خوردم زیاد ولی چیزی نشده
من از اوایل بارداری تا ماه پنج خیلی هوس تن ماهی میکردم ولی جلوی خودمو گرفتم نخوردم
من از اول بارداریم یک بار خیلی کم خوردم
من دو سه بار خوردم
ولی روغنشو همیشه میریزم میره نمیزارم روغن بمونه توش
بخور من ک هم سر پسر اولم خوردم هم سر این یکی والا چیزی نمیشه
بخور من از ماما پرسیدم روغنشو نخور
نه عزیزم نخور جیوه داره ، من تو بارداری قبلی خوردم روز بعدش به لک افتادم
نه...
ن نخور
نه عزیزم اصلا خوب نیست
من درحد هوس یه تیکه کوچولو لقمه کردم خوردم
جیوه داره خوب نیست اصلا
فقط اگر هوس کردی درحد یک لقمه بخور
نه نمیشه خورد جیوه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.