من ک میخورم هیچی نیست مگه میخوای یک کاسه ای بخوری
چندتا قاشق چیزی نمیشه
من دو بار تا حالا خوردم اما در حد یک قاشق
نخوری بهتره
معلوم نیست ماهیش چیه و چه موادی بهش زدن
من ک گاهی اوقات میخورم سر بارداری اولمم خوردم
😑هرچیزی ب اندازش بخوری اشکال نداره.بدن ب همه چیز نیاز داره.هرچی سخت بگیری سخت میگذره.
من همه چیز میخورم غیر زرشک زعفران و جیگر
دکتر من گفته هرزگاهی اشکالنداره
نه عزیزم بخاطر جیوه بالا و مواد نگهدارنده زیاد خوب نیس
یه بار استفاده اشکال نداره
میگن ضرر داره من ک نمیخورم
میتونی اما کم و روغنش رو بگیر عزیزم
نمیتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.