بچه ها تن ماهی بخورم

۸ پاسخ

جیوه داره میگن خوب نیس اصلا

واسه رفع هوست یه ذره بخور ولی در کل نبزید بخوری دکتر من تنها چیزی که ممنوع کرد تو بارداری تن ماهی و جیگر بود ،ماهی قزلم گفت نهایت هفته ای یبار

من دیشب هوس کرده بودم یه دل سیر خوردم

من خوردم ولی خیلی کم در حد که هوسم رفع بشه

وااای بابا بخدا ضرر داره چی چیو بخور کم بخور

بخور نوش جان ولی زیاده روی نکن ب اندازه

در حد رفع هوست تن ماهی جیوش بالاست خوب نیست

اگه هوس داری خیلی کم بخور در حد نصف قاشق
ممکنه اثر منفی رو جنین داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جیگر مامان جیگر ۷ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان آذر ماهی 🥹 مامان آذر ماهی 🥹 ۱ ماهگی