میتونم تن ماهی بخورم ؟

۹ پاسخ

من تن ماهی تا الان سه بار خوردم

میگن جیوه داره خوب نیست

در حد هوست بخور
منم خوردم

اندازه هوست بخور

ی بار خوردنش ضرر نداره ک بعدم میخوای مگ ی تن ماهی کامل بخوری؟
شاید نصفش و خوردی
نوش جونت نگران نباش منم دیشب خوردم

نه اصلا

تن ماهی و ماهی سفید به هیچ عنوان نخور
هر ماهی دیگه ای به جز این دو تا از اول بارداری تا آخر بارداری مصرفش مفید هست
ماهی های پرورشی و قزل آلا و مابقی رو میتونی بخوری

نه خوب نیست

من که پرسبدم هم از پزشکم هم بهداشت گفتن سه ماه اول ماهی خوب نیست سه ماه دوم مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان جیگر مامان جیگر ۷ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان نارنگی مامان نارنگی ۸ ماهگی
مامان شاه‌پسر مامان شاه‌پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان آذر ماهی 🥹 مامان آذر ماهی 🥹 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان باراناوپناه مامان باراناوپناه ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری