خانوما من میتونم تن ماهی بخورم ؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

هانیه اگه روبیکا داری بیا روبیکا ، اونجا میشه پیام داد
اینم ایدیم
@ztTzxxc

میگن ضررداره عشقم ، کلا غذای کنسروی خوب نیست
حالا برای یبار چیزی نمیشه ولی قشنگ بجوشون

من خوردم یکم
ی دفه 😬

من یبار خوردم نباید بخوری ضرر داره
ولی کل بارداری تو ۹ ماه دو سه بار فک نکنم چیزی بشه

من دو بار خوردم

منم دو سه باری خوردم چیزی نمیشه

اره منم خوردم تاحالا

از تن ماهی استفاده کن که از ماهی هایی استفاده شده که جیوه کمتری دارن
ولی درکل تن ماهی توصیه نمیشه
در حد هوس و دو تا قاشق تن ماهی چیزی نمیشه

ن تن ماهی ضرر داره

اره گلم بخور .من تو کل بارداریم خوردم .فقط حتما 20 دقیقه بذار بجوشه

منکه میخورم 😊
شماهم بخور
با کمش چیزی نمیشه

آره ولی حتما بجوشون

بله بخور نوش جونت

ضرر داره گلم

سوال های مرتبط

مامان نارنگی مامان نارنگی ۸ ماهگی
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جیگر مامان جیگر ۷ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان باراناوپناه مامان باراناوپناه ۷ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان شاه‌پسر مامان شاه‌پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی