من ک ۴۰ بار خوردم ، جات خالی 🥰✌️😋
نه نخور
دکتر زنان و تغذیه من گفتن به هیچ عنوان کنسرو ها ، تن ماهی و ماهی سفید نباید مصرف بشه حتی برای رفع هوس چون جیوه بالا دارن و خطرناکه
جگر و زعفران ممنوعه
عسل هم از چهار ماهگی به بعد نباید خورد چون عضلات دهانه رحم رو شل میکنه
تن ماهی اگ در ماه دو بار استفاده بشه مجازه
من چندین بار خوردم تن ماهی عزیزم ، یه تن ماهی روکامل کخودت نمیخوری داخل پلو هست اشکال نداره بخور ، فقط تن ماهی حتما ۲۰ دقیقه کامل بجوشه
نخوری بهتره
ولی دلت میخواد کنسرو ماهی قزل هم هست اونو بجوشون بخور
آره منم هوسی بعضی وقتا میخورم
من از اول مرتب درست میکنم میخورم فک نکنم طوری باشه
نخور عزیز.خوب نیست.
اگر هم میخوای یه ذره بخوری حتما کنسرو ۳۰ دقیقه بجوشه
تن ماهی جیوه داره
در حد هوس بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.