سلام خانوما من میتونم کنسرو ماهی بخورم؟

۵ پاسخ

در حد رفع هوس میتونی ولی اگه نخوری بازم بهتره

اطرافیان ما همشون خوردن بچه ها هم الحمدلله همه سالم ، بد به دلت راه نده بخور ، من دیروز خوردم ناهار البته ۱۰ دقیقه قوطی رو گذاشتم تو آب گرم بمونه

برای یبار مشکل نداره

پر از جیوه است... برای یه خانم باردار اصلا خوب نیست

آره بخور ولی خام خام نه توی غذا طوری که حرارت دیده باشه
ولی زیادی مصرف نکن بالاخره هم کنسرو هست هم تن ماهی از ماهی های بزرگ درست شده که احتمال جیوه بودنش هست

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترام💗 مامان دخترام💗 ۶ ماهگی
مامان دیانا کوچولو😍 مامان دیانا کوچولو😍 ۹ ماهگی
مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان نارنگی مامان نارنگی ۸ ماهگی