میتونم تن ماهی بخورم ؟

۱۰ پاسخ

هررر چی دلتون میخواد بخورین.ولی به اندازه.زیاده روی نکنین.همین رو سرلوحه قرار بده و تمااام

من ک چند باری خوردم

همه چیزبخورولی ب اندازه افراط نکن،منکه همه چیزمیخورم

خیلییی کم بخور چون جیوه داره

نخوری بهتره

من که کلا تو دوران بارداری تن ماهی نخوردم

درحد رفع هوس بخور ولی زیاد نخور چون جیوه تن ماهی بالاس

نهه نخور😐
کلا کنسروی نخور

میگن خوب نیست والا جیوه داره

مگه ممنوعه؟؟من خیلی خوردم ک😄

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۹ ماهگی
مامان نارنگی مامان نارنگی ۸ ماهگی
مامان شاه‌پسر مامان شاه‌پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آذر ماهی 🥹 مامان آذر ماهی 🥹 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان باراناوپناه مامان باراناوپناه ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری