من دوسه بار خوردم
من چند باری بین پلویی ریختم و خوردم
من تازه چند روز پیش برای اولین بار یکم خوردم☹️🥲
ن گلمکنسروی نخور کلا
ضرر داره نخور
نه اصلا خوب نیست
دکتر بهم گفت اصلا نخورم
چون خیلی جیوه داره
نه عزیزم
جیوه داره
نه عزیزم غذاهای کنسروی به خاطر مواد نگهدارنده ی زیادی که داره اصلا خوب نیستن مخصوصا تن ماهی
اره من خیلی خوردم ضرر نداره
تن ماهی چون جیوه ی بالایی داره توصیه نمیشه میتونی قزال آلا و سالمون بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.