خانم ها میتونم تن ماهی بخورم ؟هوس کردم؟

۱۰ پاسخ

حتما بجوشون ۲۰ دقیقه

دکترم گفت ماهی یکی دوباراشکال نداره فقط خوب بجوشون بیست دقیقه

من پرسیدم میگن خوب نیس جیوه داره نخوری بهتره.

خیلی کم فقط بخور عزیزم

منم یکی دو بار خوردم ولی خیلی خوب و دقیق بزار بجوشه و بخاطر جیوه ی زیادش و مواد نگهدارندش اگر میتونی کلا دیگه نخور

اره بخور ماهی یک بار بخور چند قاشق منم خوردم ماهی یک بار دوتا قاشق با برنج

منم چند بار تا حالا خوردم

من که بارها خوردم چون خیلی دوست دارم

اره بخور نوش جان

آره بخور ولی بجوشون

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جیگر مامان جیگر ۷ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری