خانما من هوس تن ماهی کردم میتونم بخورم ؟

۷ پاسخ

اره بخور
ولی خود ماهی بخوری بهتره

چون کنسروی هست میگن زیاد مصرف نشه
کم بخوری اشکالی نداره
منم دوسری درحد یه قاشق خوردم

چون غذای کنسروی هستش و جیوه داره سعی کن در حد رفع هوس بخوری نوش جان

ماهی کنسروی قزل الا بگیر ... ماهی تن جیوه ش بالاست

بله میتونی

درحد خیلی کم میگن خوب نیست

آره عزیز من چند بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان باراناوپناه مامان باراناوپناه ۷ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری