خانما هوس کردم میتونم تن ماهی بخورم
تا حالا خوردین؟؟؟

۱۳ پاسخ

من دوسه بار خوردم کمش بد نیست ک

عزیزم هیچی درحد تعادل بد و‌ممنوع نیست ولی سعی کن ماهی بگیری بخوری هوست از بین بره

من میخورم ولی کم میخورم

من هوس کردم یبار ...گذاشتم توی توری آب جوش ریختم روش که مثلا روغن و مواد نگهدارنده ش بره بعد خوردم 😄😅

اشکال نداره ولی باز تن ماهی چون از ماهی های بزرگ گرفته شده جیوه زیادی داره کمتر بخوری بهتره و چه بهتر ماهی درست کنی بخوری

دکتر ولی به من کنسرو هیچ مدل اجازه نداد گفت جیوه داره خوب نیس

من میخوردم سر دخترم

منم خوردم عزیزم

منم ک خیلی خوردم ولی با فاصله زیاد مشکلی نداره بخور

آره من سر دخترم نمیدونستم بده هر هفته میخوردم

اره عزیزم من خوردم فک کنم مشکلی نیست حالا یکبار خوردن

آره دو دفعه در حد کم خوردم

آره گلم‌من خوردم

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری