خانوما میشه تن ماهی بخورم اخه هوس کردم

۶ پاسخ

من خوردم بخور زیاد نه

آره بخور من همیشه باهاش با برنج میخورم هیچی هم نشد اگز بخوای هر روز بخوری یا سه چهار بار در ماه بخوری ضرر داره ولی یکی دوبار اشکال نداره

نه میگن جیوه داره

نخوری بهتره

اره بابا یه بار هیچی نمیشه

کم‌بخور چون خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری