من هفته ای یه بار دارم میخورم😐
بخور
عذاب وجدان نگیر
ولی کم بخور
حتما زیتون یا پیاز یا سبزی خوردن بخور که سردی نکنی
من یکبار خوردم
جگر هم نخوردم اصلا
ولی بقیه خوراکی هاروخوردم همرو
یبار ایراد نداره منم تاحالا دوبار خوردم ولی کم
بخور هیچی نمیشه
خیلی هوس کردی کم بخور،اونجورم نیست که کلا ممنوع باشه فقط همیشه نباید بخوری.من خودم چند باری در حد ی قاشق خوردم
هيچي بخور ولي در حد رفع هوس در حد دو قاشق ولي قبلش قشنگ بجوشون
خوب نیست بنظرم نخور
تن ماهی نخر ماهی سالمون بخر خیلیم حوبه من ازون میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.