خانمادخیلی هوس تن ماهی کردم یکم بخورم چی میشه🥴🥴🥴🥴🥴

۸ پاسخ

من هفته ای یه بار دارم میخورم😐

بخور
عذاب وجدان نگیر
ولی کم بخور
حتما زیتون یا پیاز یا سبزی خوردن بخور که سردی نکنی

من یکبار خوردم‌
جگر هم نخوردم اصلا
ولی بقیه خوراکی هارو‌خوردم همرو

یبار ایراد نداره منم تاحالا دوبار خوردم ولی کم

بخور هیچی نمیشه

خیلی هوس کردی کم بخور،اونجورم نیست که کلا ممنوع باشه فقط همیشه نباید بخوری.من خودم چند باری در حد ی قاشق خوردم

هيچي بخور ولي در حد رفع هوس در حد دو قاشق ولي قبلش قشنگ بجوشون

خوب نیست بنظرم نخور
تن ماهی نخر ماهی سالمون بخر خیلیم حوبه من ازون میخورم

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی
مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 ۴ سالگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آواو 💙تودلی💙 مامان آواو 💙تودلی💙 هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی