ماله من خیلی کوچولو بوده الان بزرگ تر شده ولی بازم میگم چطوری میخاد شیر بخوره😂
سر سینه سیلیکونی بگیر
بعد ی مدت ک مک زد خودش در میاد
منم نداشتم ب لطف بابای نی نیم الان دارم😍😂😂😂😂
تو بارداری هورمون باعث رشدش میشه
منم ندارم انقد کوچیکه نمیتونم بگیرم تو دستم باید فشار بدم یکم در بیاد باز میره تو 😂😂
مال همه همینه 😁من ک دخترم نگرفت اثلا سینه
منم ندارم عزیزم خودش بخوره در میاد بزرگم میشن😂
مال منم همینطور به فقط وقتی بچه میخورد در میومد باز میرفت😂😂
من قبل اینک حامله باشم سر سیته هام کوچیک بود همیشه شوهرم میگفت با اینا چطوری میخوای شیرش بدی کوچیکه از وقتی حامله شدم بزرگ تیره شده اصلا دوست ندارم.ندارمشون اندامم داره از دخترانگی در میاد شکل زنا دارم میشم🙁
منم همیشه تو بود بیشتر اوقات و کوچیک از وقتی باردار شدم بیشتر بیرونه و یکم بزرگ شده
برو کلاس شیردهی یادت میدن
منم همیجورم
بده شوهرت برات درستش کنه
دوست منم این مشکل رو داشت، سر سینا سیلیکونی خرید، اوکی شد، مارک چیکو بگیر
خودش بخورع در میاد باید قبلا شوهرت آب بندی میکرده😂
سر سینه چطوری هست نمیدونم 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.