سلام من میتونم تن ماهی بخورم؟

۶ پاسخ

برای یک بار مشکلی نیس گلم من از دکتر پرسیدم

عزیزم اول حتما تو آب جوش بزار بجوشه و سعی کن کم بخوری
هرچیزی که تو خوردنش رعایت کنی هیچ ضرری نمی‌بینی عزیزم

تن ماهی اصلا خوب نیست تو بارداری نخوری بهتره هم ممکنه مسمومیت بده بهت و حالت رو بد کنه هم در کل مضر کنسروی و از طرفی جیوه داره

در حد یبار دوبار اره ولی اگه زیاد بخوری چون تن ماهی جیوه داره باعث سقط میشه هوسی بخور ولی بیشتر ماهی قزل واینا بخور

اره بخور ... فقط ماهی قزل کنسروی بخور ... نه ماهی تن

دلت میخواد یکم‌بخور ولی تا جایی که میتونی چیزی کنسروی نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجوی ناز من مامان جوجوی ناز من ۹ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان فندق كوچولوم
🤍 مامان فندق كوچولوم 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری