خانما یکم جیگر گوسفند بخورم اشکال ندارع 20هفتم

۶ پاسخ

خانما من از اول بارداریم تاالان نخوردم خب ولی واقعا برام سواله چه چرا میگن خوب نیس یه بار این حرفا رو به مامانم وشوهرم گفتم گفتن این دیگه چیه
مامانم میگه من توبارداریم چقد جگر میخوردم چیزیتون نمیشد اجیم بزرگه هم همینطور میگه چقد میخوردم
الان چرا میگن بده
اتفاقا برا کم خونی که خیلی خوبه

یه لقمه دوتا عب ندارع بیشتر نخور مجبوریم دیگه تحمل کنیم

ن عزیز بخور نو جانت
یکی دوبار تو بارداری اشکالی نداره
من خودم اوایل بارداری چندباری کبابی خوردم یکم جون بگیرم

ن بخور

یکی دوتا ن بخور ولی بیشترنخوری

درحد چندتا دونه نه ایرادی نداره

سوال های مرتبط

مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فَندق کوچولوم مامان فَندق کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد