۶ پاسخ

من تو هر سه بارداریم یک دل سیر خوردم هیچیم نشده گلم بخور نوشجونت

هوسی بخور یکم انشالله چیزی نمیشه

در حد یک قوطی کبریت مجازی بخوری

به منم گفتن نخور در طول بارداری نخوردم
بعدم بخوری که استرس بگیری و نگران باشی که بهت نمیچسبه ک با یک چیزی جایگزین کن

هنوز؟🤭هنوز ک اولشی تازه بعد زایمان هم میگن نخور تا ی مدت🤣

اگه هوس کردی بخور در حد معمول زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد