۷ پاسخ

هفته ای دو بار کم بخوری اشکال نداره

ای بابا چه سخت گیرانه بخور برو من که رو سه تا بچه هام خوردم همه چی از جیگر تاشربت زعفرون چمیدونم همین چیزهایی که منع بود آویشن غیره

خیلی کم بخور یبار اشکال نداره

بخور هیچی نمیشه من خوردم

منکع می‌خورم

کلا جیگر تو بارداری نباید خورد
جیگر جز ممنوعه هاس
یوقت اگه نهایت خیلیییی دلت خواست در حد یه تیکه

بخور نوش جونت یکی دوبار هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دایان 🧿💙 مامان دایان 🧿💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری