۱۲ پاسخ

نه عزیزم دل جیگر قلوه و .... اعضای داخلی حیوان در کل دوره بارداری خوب نیست و مضر

نخور خوب نیست

دل و‌جگر‌ فقط در حد یکی دو تا لقمه که هوست برطرف بشه بخور بیشتر‌ضرر داره

میگن بعد ۳ ماه در حد رفع هوس مشکلی نیست که من هنوزم همونو میترسم بخورم

جگر ممنوعه منم خیلی دوس داشتم ولی نخوردم

دل میتونی بخوری ولی جیگرنه ممنوعه

بخور مشکل نداره

باش کباب گوسفندی بخور

نخور خوب نیس

نخور گلی بدن هر کسی باهم فرق داره

آره ۳ماه اول که رد شدی بخور مشکلی نیس

بهتره نخوری ولی اگه هوس کردی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری