من دیشب خیلی کم خوردم مشکلی نیست در حد دو سه لقمه بخور یدونه هم جیگر پیچ خوردم
نه عزیزم نخور
بخاطر اینکه اگر باکتری داشته باشه که بر اثر حرارت کشته نشده باشه، مستقیم از جفت رد میشه و جزو منابعی هست که نباید تو بارداری بخوری چون خدایی نکرده باعث سقط جنین میشه
کلا دکتر بمن گفت تن ماهی، دل و جگر گوسفند، گل گاو زبون، زعفران، و خاکشیر
اینا ممنوعیاته
خاکشیر رو من خودم نمیدونستم ولی تحقیق که کردم دیدم دیواره رحم رو شل میکنه
تو ماه های اول نخوری بهتره
بخور دو سه تا لقمه ای اشکال نداره زیادروی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.