من دلم دل گوسفند قلوه گوسفند میخواد میتونم بخورم؟؟؟

۴ پاسخ

من دیشب خیلی کم خوردم مشکلی نیست در حد دو سه لقمه بخور یدونه هم جیگر پیچ خوردم

نه عزیزم نخور
بخاطر اینکه اگر باکتری داشته باشه که بر اثر حرارت کشته نشده باشه، مستقیم از جفت رد میشه و جزو منابعی هست که نباید تو بارداری بخوری چون خدایی نکرده باعث سقط جنین میشه
کلا دکتر بمن گفت تن ماهی، دل و جگر گوسفند، گل گاو زبون، زعفران، و خاکشیر
اینا ممنوعیاته
خاکشیر رو من خودم نمیدونستم ولی تحقیق که کردم دیدم دیواره رحم رو شل میکنه

تو ماه های اول نخوری بهتره

بخور دو سه تا لقمه ای اشکال نداره زیادروی نکن

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان فاطمه وهدیه خدا مامان فاطمه وهدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری