سلام دوستان من ۱۷ هفتم
میتونم جگر یا قلوه گوسفند بخورم؟

۱۱ پاسخ

پس قلوه و جگر تو دوران بارداری کلا ممنوعه درسته؟

دو سه لقمه طوری نیست

سلام واقعا مگ جیگر ضرر داره؟ من زیاد خوردم ک😭🥲

نه نخور

نه ویتامین a داره ضرر داره برا جنین

من که اصلا نمیخورم ترجیح میدم نخورم که استرسش نگیرم

سلام
من کم خوردم

در حد یکی دو لقمه بخور که هوست تموم شه زباد نخور چون ویتامین a داره باعث سقط یا نقص در جنین میشه

خیلی کم درحد یه لقمه

نع🥹نمیشع

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری