من الان ۱۴ هفتم
میتونم جگر مرغ بخورم یا ن

۱۲ پاسخ

نه جیگر مرغ اصلا خوب نیست

نه خوب نیس

همه چی میشه خورد فقط باید رعایت کرد تا حد نرمال چیزی نمیشه

جگر مرغ اصلا خوب نیس
همه میکروب مرغ توی جگرشه
خاصیتی نداره

بعد اصلا جیگر مرغ خاصیت نداره 😐😐

‌الان که بارداری نخور ولی کلا حالت عادیم جیگر مرغ نخور

در حد دوتا سه تا تیکه عیب نداره بیشتر نخور

نه عزیز اصلا نخور

نه متاسفانه جگر خوب نیس نه مرغ نه جگر گوسفندی و گاوی چه سفید چ سیاه
نخوری خیلی بهتر

نه تا آخر بارداری ممنوع
دل مرغ مشکلی نداره

من دیشب خوردم و هیچی نشد عزیزم بخوز

هیچ حاصیتی نداره چی میخوری

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری