مامانا من جگر میتونم بخورم؟

۷ پاسخ

درک نمیکنم اونایی ک نوشتن نهههه اصلا نخور:/ میگن زیادش مضره یعنی طرف بشینه هرروز خدا کلی جیگر بخوره نه اینکی یکی هوس کنه چن تا بخوره اونم یبار دوبار تو کل بارداری
دکترا خودشون میگن خوردینم کم بخورین رعایت کنین همین

نه اصلا نخورر خوب نیسسس خطرناکه باعث نقص میشه

برا رفع هوس چند تیکه پخته شده آره میتونی . ولی هر روز بخوای بخوری نه ضرر داره .

منم خیلی هوس کردممم.
ولی میترسم.
حالا میخام یه هفته دیگ دوسه تیکه بخورم🥹🤣🤣

اره چن تکه و اینک خام نباشه

نه نخور

نه نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا و کیان مامان لیانا و کیان ۱ ماهگی