درک نمیکنم اونایی ک نوشتن نهههه اصلا نخور:/ میگن زیادش مضره یعنی طرف بشینه هرروز خدا کلی جیگر بخوره نه اینکی یکی هوس کنه چن تا بخوره اونم یبار دوبار تو کل بارداری
دکترا خودشون میگن خوردینم کم بخورین رعایت کنین همین
نه اصلا نخورر خوب نیسسس خطرناکه باعث نقص میشه
برا رفع هوس چند تیکه پخته شده آره میتونی . ولی هر روز بخوای بخوری نه ضرر داره .
منم خیلی هوس کردممم.
ولی میترسم.
حالا میخام یه هفته دیگ دوسه تیکه بخورم🥹🤣🤣
اره چن تکه و اینک خام نباشه
نه نخور
نه نباید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.