مامانا میتونم جگر گوسفند کبابی بخورم؟تو سه ماه اول

۱۱ پاسخ

اصلا مصرف جگر و چيزايي ك ويتامين آ داره ربطي به سقط نداره
خيليا رو ديدم نوشتن ما خورديم و بچمون هست
موضوع اينه ك ويتامي آ باعث ناهنجاري عصبي ميشه و خطرناكه

نخور

نه اصلا ممنوع ترین چیزه

خیلی کم بخور دوسه دونه . هر روز قرار نیست ک بخوری . دل و قلوه بخور اگر می‌ترسی جگر بخوری

عزیزم بخاطر ویتامین آ بالایی که داره منع مصرف داره در حد یکی دوپر برای رفع هوس موردی نداره

هوس کردی یه دونه بخور، کلا جگر چون ویتامین آ زیاد داره سقط اوره، من هوس کنم یه تیکه کوچیک میخورم

نه عزیزم نخور

دور از جون سقط اوره

نه نخور

دکتر بمن گفت جگر نخور.ولی گفت یه کوچولو در حد رفع حوس خوردی عب نداره

اصلا خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ستین مامان ستین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری