خانوما جگر مرغ میتونم بخورم اشکال ندارد ؟

۸ پاسخ

هیچی دلم نمی‌کشه از همه غذا ها حالم بهم میخوره فقط چیزای ترش و شور دوس دارم الان خیلی هوس جگر مرغ کردم کبابی خوردم ی سیخ 😞

جيگر مرغ در حالت عادي هم خوب نيست هيچ ارزش غذايي نداره جيگر گوسفند بهتره ولي در بارداري اصلا توصيه نميشه خدايي نكرده باعث لب شكري شدن جنين ميشه

نخوری بهتره خطر داره جگر توی بارداری

من خوردم چیزیم نشد

جگر نخور سه ماه اول و چیزایی که ویتامین آ داره خیلی مثل اب هویج و... ویتامین آ زیاد داره و خوب نیست

نخوری بهتره ولی اگ هوس کردی یک الی دو تا بخور بیشتر نخور عزیزم

بخور عزیزم کم بخور هوست بشینه در حد ی سیخ

تمام اندام های داخلی حیوانات ممنوعه توی بارداری

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۵ ماهگی
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین 🌸 مامان ماهلین 🌸 ۷ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری