فدات گلم مرسی انشالا بسلامتی فارغ بشید
نه خوب نیست منم نخوردم
نههههههه
نه خوب نیست
نه اصلا
نه عزیزم نمیتونی
در حد رفع هوس اشکالی نداره ها
همه گارد گرفتن براتون
نه اصلا
جیگر گوسفند و اینجیزا که ایقدر خاصیت داره میگن نخورین جیگر مرغ که کلی عیب ایراد گذاشتن مسلما خطرناک تره...البته من خودم عاشق جیگر و قلوه مرغم ولی نخوری بهتره یا در حد کم
خیر گرمه بده
تازه هفته ۷ای رعایت کن
فک نکنم خوب باشه
نه نه نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.