کله پاچه و سیرابی خطر نداره مثل جگر گوسفند؟ میتونم بخورم

۶ پاسخ

آره بخور عزیزم انقد سخت نگیرید

سیرابی تنهایی تنها
بقیش همش ضرر داره

سیرابی میگن واسه تهوع خوبه ولی من تاثیری ندیدم ازش.خودت درست نکنی که بوش اذیتت میکنه

سیرابی که خیلی خوبه برای حالت تهوه دکتر خودش میگه بخوری کله پاچه هم بد نیست

سیرابی برای حالت تهوع خیلی خوبه ولی جگر نباید بخوری

نه نه جیگر اصلا نخور

سوال های مرتبط

مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته یازدهم بارداری
مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۲ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری
مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهشتم بارداری