آره بخور عزیزم انقد سخت نگیرید
سیرابی تنهایی تنها
بقیش همش ضرر داره
سیرابی میگن واسه تهوع خوبه ولی من تاثیری ندیدم ازش.خودت درست نکنی که بوش اذیتت میکنه
سیرابی که خیلی خوبه برای حالت تهوه دکتر خودش میگه بخوری کله پاچه هم بد نیست
سیرابی برای حالت تهوع خیلی خوبه ولی جگر نباید بخوری
نه نه جیگر اصلا نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.